יום רביעי, 14 בפברואר 2018

כיצד לחזק את המותג שלכם בעזרת כנס עסקי?

כנס עסקי נחשב לדרך נהדרת לחזק את הערך של כל מותג ואפשרות של ממש להציג את כל היכולות של החברה שלכם אל מול קולגות ולקוחות כאחד. בכדי לעזור לכם להפוך את הכנס הבא לאירוע של ממש, ביקשנו מכמה מומחי מיתוג עסקי להעניק לכם הצצה קטנה לסודות המקצועיים שלהם ומספר טיפים שיעזרו לכם לחזק את המותג שלכם.


בחרו את הפלטפורמה הנכונה לכל כנס

כדאי לבחור אולמות כנסים שיאפשרו לקהל שלכם להיות חלק מהאירוע ולחוות אותו באופן אישי. כדאי לשים לב למיקום של הקהל ביחס לבמה, לסדר הישיבה ולאפשרויות הצפייה מכל עמדה. חשוב לשים לב שכל אורח ירגיש שהוא חלק אינטגרלי מהאירוע ולבדוק את פריסת הרמקולים ואפשרויות הסאונד – הרבה לפני שהכנס מתחיל.

הפכו כל אירוע עסקי לתצוגת תכלית של המותג שלכם


אירועים עסקיים מאפשרים לכם להציג את הטכנולוגיות האחרונות, להרשים את האורחים עם פיתוחים חדשים ולהראות לכולם את הקולקציה העדכנית ביותר של החברה שלכם. כדאי לנצל את האירוע העסקי שאתם עורכים בכדי לערוך תצוגת תכלית של המותג שלכם ולא להסתפק רק באלמנטים הפורמליים של כל אירוע. כך, תוכלו למתג את עצמכם באופן חכם וליצור כנס שידברו עליו לאורך זמן.

השתמשו בארסנל הטכנולוגי של כל מתחם


כניסה סוחפת של כל דובר ושימוש בארסנל הטכנולוגי של כל מתחם, היא דרך נהדרת ליצור מיתוג עסקי כמו שצריך. אל תתביישו לשאוב השראה מכמה מותגים בין לאומיים נפוצים ושימו לב כיצד הם מציגים את הדוברים שלהם. בעזרת יצירה של מעט מתח מסביב לכל הרצאה ושימוש נכון במוסיקה לפני כל עלייה לבמה, תוכלו ליהנות מתדמית נכונה ולמתג את העסק שלכם באופן מושלם.


הפתיעו את הקהל שלכם בכל פעם מחדש

בכדי שתוכלו ליצור את המיתוג העסקי שמגיע לחברה שלכם, חשוב להפתיע את הקהל שלכם בכל פעם מחדש. זה יכול להיעשות על ידי הסתרת שמו של הדובר המרכזי עד ל-24 שעות לפני האירוע, שימוש בסלבריטאי שונה בכל אירוע או על ידי השקה של מוצר חדש בכל כנס. באופן זה, אתם תוכלו להגיע לאחוזי הגעה גבוהים בכל אירוע עסקי ולהפוך כל כנס לחלק חשוב במאמצי המיתוג שלכם.



לסיכום, כנסים מקצועיים הם דרך נהדרת לשדרג את המותג שלכם וליצור את הבאז שמגיע לחברה שלכם. על ידי שימוש נכון בכמה מהטיפים הרשומים מעל, אתם תוכלו ליצור כנס עסקי עם אלמנטים שיווקיים של ממש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה