יום ראשון, 24 בדצמבר 2017

איך להפיק את היריד המושלם?

הפקה של יריד איכותי היא תהליך אשר מצריך תכנון מוקדם והכנה מדוקדקת. בכדי ליצור את החוויה שמגיעה לאורחים שלכם וליהנות מאירוע בלתי נשכח, חשוב לשכור את המקום הנכון ולעצב אותו באופן חכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפיק את היריד המושלם.

בחירה באולם גדול ומרווח

כמעט בלתי ניתן להפריז בחשיבות של אולם איכותי וגדול במיוחד. חשוב לבחור באולמות אשר מספקים לכם את המעטפת העיצובית המושלמת ותורמים לתחושה של כל באי היריד. באופן זה ניתן להימנע מתחושה של מחנק וצפיפות, גם במידה ואתם מארחים מספר רב של מוזמנים, ולהעניק לכל אורח את החוויה שמגיעה לו.

פינות קפה, מזון ועמדות התרעננות

ירידים נוטים להימשך שעות רבות ולכן חשוב לספק לכל המוזמנים הזדמנות ליהנות מפינות קפה ועמדות התרעננות. אסור גם להזניח את ההיבט הגסטרונומי. חובה להוסיף מספר דוכני מזון או מסעדות טובות בכל פינה ביריד. באופן זה, כל האורחים יוכלו לשעות במקום זמן רב ולהספיק לבקר בכל האטרקציות שעליהם עמלתם ימים ולילות.

ארגון ירידים


פריסה נכונה של אטרקציות במתחם

חשוב לייצר פריסה נכונה של האטרקציות השונות בכל רחבי המתחם. באופן זה, כל מי שיגיע ליריד יוכל לחוש בחוויה עוצמתית אשר תתחיל מרגע הכניסה ותסתיים בשער היציאה. כדאי גם להגיע למינון הנכון בין האטרקציות הוויזואליות לאלו אשר מספקות ערך מוסף. ירידים איכותיים הם בדרך כלל כאלו אשר ממלאים את שתי הפונקציות בצורה מלאה.

 שילוט איכותי וקל להבנה

שילוט איכותי הוא לא תחליף למרכז המידע הראשי שלכם, אך הוא בהחלט עונה על הצרכים של מרבית המבקרים. בעזרת שימוש בשילוט אינטואיטיבי וקל להבנה, ניתן לכוון את כל מי שמגיע ליריד באופן קל ופשוט. כדאי גם לשקול ולהיעזר במסכי מגע או באפליקציה ייעודית. אלו שני חידושים אשר מבססים את אחיזתם בכמה ירידים מובילים בעולם.

תחבורה איכותית ומקומות חנייה

משום שלירידים, כנסים וימי עיון נוהגים להגיע מאות ואף אלפי משתתפים מדי יום – אסור להזניח את האספקט התחבורתי. חשוב לבחור באולם כנסים אשר נמצא בסמיכות לצירי התנועה המרכזיים ולהעדיף מקום אשר ממוקם בקרבה לתחנות האוטובוס. כדאי גם לקחת בחשבון את אפשרויות החנייה. משום שבישראל מרבית האורחים נוהגים להגיע ברכב הפרטי, מומלץ להקפיד על הימצאותה של חנייה בסביבה.


לסיכום, הפקה של ירידים מושלמים דורשת ממכם להשתמש באופן חכם במשאבים העומדים לרשותכם. מומלץ לבחור בחלל אשר יאפשר לכם לפרוס את האטרקציות שלכם בצורה מושלמת,  כזה אשר יוכל לארח כמויות גדולות של מוזמנים ויהיה ממוקם בסמיכות לצירי התנועה הראשיים.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה