יום רביעי, 26 באוקטובר 2016

חידושים בתחום מערכות התצוגה – עוד דרך לשווק את העסק

תחום השיווק והפרסום משתנה מדי יום. בכל פעם מחדש אנחנו מגלים אפשרויות חדשות לקידום העסק. רבים מאיתנו משקיעים בפרסום בפייסבוק, באתרי האינטרנט ובשאר הפלטפורמות הדיגיטליות, אך ממעטים לחשוב על הדרך שבה אנחנו מציגים את עצמנו ללקוחות שלנו פנים מול פנים.
מתקני תצוגה לחנויות ובתי עסק, שילוט מדויק וסטנדים לתצוגת חומר פרסומי, כל אלו יכולים לחבר אותנו אל הלקוחות שלנו בקלות. בשנים האחרונות אנחנו רואים חידושים בתחומים אלו. סקרנו עבורכם כמה מהם.

שילוט חכם יותר

עד לפני כמה שנים היינו פשוט מדפיסים שלט בבית הדפוס ותולים אותו מעל החנות או בית העסק. היום כבר ברור שהשילוט שאנחנו בוחרים צריך להיות חלק מהמיתוג של העסק. עסקים רבים משתתפים באירועים ובכנסים ונעזרים בשילוט כדי לכוון את האנשים לדוכן המכירה שלהם.
שילוט ממותג הוא החידוש הגדול ביותר בתחום זה. כיום אפשר ליצור שילוט מעוצב על מסכים ומתקנים, תוך שימוש במסרים מתחלפים. בין אם מדובר על צג דיגיטלי שמחליף את המסרים או על אפשרות להחליף את החומר השיווקי המוצג בשלט בתוך מתקן התצוגה עצמו.
חידוש נוסף הוא שימוש בשלטים ניידים, למשל דגלים סיניים שמאפשרים עיצוב של החלל לפי רצוננו והצבת השלטים בכל פעם במקום אחר. השלטים הניידים משמשים חברות ועסקים בתערוכות וכנסים והן באולמות תצוגה.

מתקני תצוגה בהתאמה מיוחדת

לכל בית עסק יש את הצרכים המיוחדים שלו – זאת על פי המוצרים השונים שהוא מציג. בין אם מדובר בהצגת בגדים או נעליים או בהצגת חומרים פרסומיים כמו קטלוגים וכרטיסי ביקור, אנחנו חייבים לבחור במתקני תצוגה מעוצבים, נעימים לעין ונגישים ללקוחות שלנו.
היום אפשר לבחור מתקני תצוגה לתערוכות, כנסים ואירועים וכן לחנויות ולבתי העסק שמותאמים באופן מדויק למוצר שלנו. מתקני תצוגה לנעליים, ספרים, דיסקים, ממתקים, תכשירים קוסמטיים ועוד מגוון רחב של מוצרים. בנוסף, ישנם מתקני תצוגה חכמים שעליהם אפשר להציג קטלוגים, פרוספקטים, גלויות, כרטיסי ביקור ועוד.
עסקים רבים מחפשים מתקני תצוגה לתערוכות וחנויות שיכולים לספק מראה של העסק במקום קטן ועמוס במתחרים. מתקני תצוגה העשויים פרספקס שקוף ומותאמים למוצר הם הבחירה העדכנית והנכונה ביותר.

מתקן תצוגה לחנויות
מתקן תצוגה ליריד

כל מה שצריך כדי לתכנן אירוע שיווקי מוצלח

אירוע שיווקי הוא חלק בלתי נפרד ממערך השיווק השנתי של חברות גדולות וקטנות כאחד. בין אם מדובר בדוכן תצוגה קטן או בתערוכה גדולה, חשוב להקדיש מחשבה לכל אלמנט שנכנס לחלל. עמודי תור למשל עוזרים לנווט ולארגן את הקהל שמגיע לתערוכה או לאירוע ולנווט אותו למקום הנכון.

בנוסף, הם מאפשרים לבנות תצוגה של מוצרים מבלי לדאוג שהקהל ייכנס וייגע במוצרים. כך אפשר בעצם ליצור מקום שבו הקהל שלנו שבוי והולך לפי נתיב שאנחנו סוללים לו, כאשר הוא צופה בכל החומרים השיווקיים והמוצרים שאנחנו רוצים להציג. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה