יום רביעי, 31 ביולי 2013

אירועים בעונת הקיץ - בפנים או בחוץ?

באופן גס ניתן לחלק את האירועים שמתקיימים בעונת הקיץ לשניים – אירועים שמתקיימים תחת כיפת השמיים ואירועים המתקיימים באולם סגור וממוזג. במאמר שלפניכם נסקור בקצרה את היתרונות והחסרונות של של הפקת אירוע באולם סגור על פני חגיגה תחת כיפת השמיים על מנת לסייע לכם להחליט היכן לערוך את האירוע שלכם.

קיץ בא ושוב זה חם

אין ספק שהחום הישראלי הוא ברכה לכל תייר אירופאי ששמח לתפוס קצת שמש.
עם זאת, האזרחים הישראליים אשר צריכים להתמודד עם החום הזה מספר חודשים לא מבוטל בשנה, מברך עליהם קצת פחות. היתרונות של עונת הקיץ לקיום אירועים בשטחי חוץ  הם ברורים.
בניגוד לאזורים אחרים בעולם, אצלנו בחודשי הקיץ אין שום סכנה לגשם, מה שהופך את קיום האירוע לוודאי במידה ומחליטים על קונספט של אירוע תחת כיפת השמים ולא במתחם סגור.
אנשים רבים המעוניינים להפיק אירוע, מעדיפים להפיק אותו בחודשי הקיץ תחת כיפת השמיים באופן אוטומטי. למרות זאת, ישנן כמה נקודות חולשה לאירוע כזה עליהן אנחנו מעוניינים להתעכב.
ראשית, מדובר על החברים הקטנים והמעופפים שלנו שמשתייכים למשפחת החרקים. לא רק בני אדם יוצאים החוצה בעונת הקיץ. גם זבובים ויתושים נהנים מן האוויר החם ולא משנה כמה יתגוננו בעלי המתחם בפניהם, מדובר על מטרד שלא ניתן להעלים באופן הרמטי. כאשר חוגגים אירוע בביתן סגור וממוזג, הבעיה הזו אינה קיימת.


די לייבוש האורחים

אירועים בהם האורחים מתבקשים להגיע בלבוש רשמי הם אירועים בהם האורחים הולכים להזיע. הוסיפו לכך את חום השמש הישראלית או את לחות האוויר בערבי הקיץ ותקבלו קבוצה של אנשים שיותר מכל נראה כי הם סובלים. אם תשימו לב, אירועים קיציים שמתקיימים בביתן סגור וממוזג נמשכים זמן רב יותר מאשר אירועים הנערכים תחת כיפת השמיים. הסיבה לכך נעוצה ביכולת הסיבולת האנושית. כנסים שנערכים בחוץ מעמידים את המשתתפים בפני מצב לא פשוט בו הם צריכים להתרכז במידע שמועבר להם בזמן שהם צריכים להתמודד עם הקשיים שמציב האוויר הפתוח.
אי לכך, במידה ואתם מתכננים אירוע בחודשי הקיץ הקרובים, שימו לב שאתם לא גורמים עוול לאורחים ולאירוע שלכם. היתרונות של סביבה ממוזגת ונעימה הם רבים. אל תוותרו עליהם בקלות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה